Sunday 2 November 2014

KAPSUL HORMON PERFECT LADY

KAPSUL HORMON PERFECT LADY

KAPSUL HORMON WANITA DIPERBUAT DARIPADA SEJENIS TUMBUHAN HERBA YANG DI PANGGIL PUERARIA MINIFICA ATAU DALAM BAHASA THAILAND “ KWAO KRUA” 
Tumbuhan ini banyak terdapat di kawasan tanah tinggi di utara Thailand. Tumbuhan ini telah dikenalpasti berabad lamanya dan telah digunakan oleh penduduk kawasan berkenaan sebagai agen anti-penuaan. Kajian saintific yang dijalankan sekarang, mendapati tumbuhan ini mempunyai kesan seperti estrogen yang sangat hebat. 

Bahan organic yang terdapat di dalam tumbuhan ini dikenali sebagai Phytoestrogen. Ianya sangat berkhasiat dan memberi kesan positif terhadap tubuh badan wanita seperti memcantikan kulit wajah, menganjalkan payudara dan pinggul, melebatkan rambut, merawat rahim, mengetatkan vagina dan banyak lagi khasiat yg diperlukan oleh wanita. 
  
Ianya juga digunakan dengan meluas didalam menangani simtom-simtom monopoues dan boleh digunakan sebagai pencegah kanser payudara dan rahim. Phytoestrogen juga melancarkan pengaliran darah dan pengedaran estrogen ke seluruh tisu-tisu badan menjadikan badan wanita bertambah cantik dan anjal.

No comments:
Write comments

Search Products