Tuesday 3 April 2012

MYSTIQUE SWISS PERFUME

MYSTIQUE SWISS PERFUME
MYSTIQUE SWISS PERFUME 

MYSTIQUE SWISS - PERFUME PENGGODA LELAKI


Semakin ramai para pelanggan kami sukakan Mystique Swiss formula baru ini. Anda tunggu apa lagi? Dapatkannya HARI INI! Testimoni-testimoni pelanggan yg kami terima melalui sms, akan kami upload dalam masa terdekat utk tatapan anda ok. :)


Apa Itu Mystique Swiss?
Mystique Swiss adalah hormon copulins untuk memikat lelaki. Sebagaimana yang kita ketahui, pheromone adalah hormon yang dapat memikat manusia. Manusia terpikat antara satu dengan lain bergantung pada faktor hormon. Jika anda punyai aura aroma hormon yang unik, anda pasti dapat membuat sesiapa sahaja jatuh cinta pada anda. Gunakan kuasa hormon ini untuk memikat lelaki yang anda cintai. Semua lelaki akan cair dengan bau anda! Cubalah Mystique Swiss hari ni juga!
Masih kurang faham tentang pheromone?
Pheromone adalah sel hormon yang hanya boleh di kesan oleh organ yang terdapat di pangkal hidung yang di panggil VNO (Vomeronasal). Apabila organ VNO tersebut mengesan kehadiran pheromone, ia seterusnya akan menghantar respon seksual signal ke otak seterusnya membuatkan orang yang berapa berdekatan persekitaran anda menjadi lebih positif dan lebih mesra.

No comments:
Write comments

Search Products