FER'WHITE~By Fareena Beauty



FER'WHITE ~ By Fareena Beauty



FER'WHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 500 000MG

HARGA
RM90 SM / RM100 SS
FREE POSTAGE Free Shaker!!!



INFO FER'WHITE
(Rujukan berkenaan kandungan dalam Fer'White dan kebaikannya)

1) L-GLUTATHIONE :
Bertindak sebagai anti oksida yang dapat mencerahkan warna Kulit,gluthathionen memang umur dalam hati manusia cuma bezanya tinggi dan rendah sahaja. juga agen imunisasi dan detoksi.
2) KOLAGEN :
Membina sel-sel baru,menguatkan ikatan sel kulit,yang membolehkan kulit jadi tegang,cerah dan cantik. mengelakan kulit dari kedut dengan pantas.

3) HYRALONIC ACID (HA) :
Penting untuk sendi, kulit, mata, gusi, rambut. HA pun sudah ujud sejak penciptaan ADAM didalam DIRI manusia, semakin tua HA akan semakin Kurang
FUNGSI HA melembabkan kulit, kulit elastic, pembentukan kolegen, meningkat kolegen, menghilangkan garis halus, metabolisma badan.

4) ACAIBERRY :
Anti oksidan, slimming, mampu melawan radikal bebas, AWET MUDA.

5) L-CARNITINE :
Anti oksidan, membaiki sel badan dengan pantas.

6) DEXTROSE ANDYROUS :
Anti penuaan.

7) ACID FOLIC :
Ko enzyme dalam sintesis DNA dan RNA. Penting untuk pecahan dan sel penyalinan kulit.

8) MALIC ACID :
Menentang jangkitan kuman dan bakteria dan mikro organisms dalam FER'WHITE.

10) STRAWBERRY :
Anti oksidan, merawat kulit, menegangkan kulit, dan kelembapan kulit.

11) L-TAURINE :
Anti oksidan dan membaiki sel sel badan.

12) APPLE STEM CELL :
Membantu melambatkan proses penuaan, membaiki sel-sel kulit, kulit menjadi tegang dengan amalan pengambilannya.

13) EKSTRAK MANGGIS :
Membantu merawat kulit dan menyembuhkan jerawat, menjadikan kulit lebih cantik.

14) DSM RDA vitamin mix :
Vit A - Kulit jerawat dan kulit keping.
Vit B - menjaga sistem pengahadaman,serap. nutrients, jaga saraf.
Vit C - PEMBENTUKAN dan memelihara kolegen.
Vit D - Membantu menyerap kalsium.
Vit E - Membantu Kulit kelihatan Muda, membantutkan penuaan akibat radikal bebas.
Vit K - Memelihara sel dalam badan supaya kekal sihat












JAWAPAN & PERSOALAN
a) 1 jar tu brapa gram?
- 500 gm dear

b) 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c) Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 STRAWBERRY..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d) Jar tu plastik ke ? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

e) Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f) Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
-FERWHTE selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g) Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja

h) Cara makan Ferwhite ?
- Ambil separuh scoop ferwhite dan Bancuh dengan air Sejuk Serta air biasa .. Elok di minum 30minit sebelum makan atau pun sejam selepas makan .. Tak da pantang Larang .. Separ0h sc0op sgt-sgt Jimat ... yang best minum Ferwhite ni, kita akan rasa kenyang dn tak perlu makan apa-2, s0 dpt lah kurangkan berat badan anda semua ;)

i) Berapa ML air untuk banc0h Ferwhite ?
- Air ikut kesedapan rasa , dear

j) Ibu yang tengah Mengandung b0leh mengamalkan Ferwhite tak ?
- Yes...b0leh sgt tapi selepas kandungan 6 bln.

k) Ibu yang menyusukan anak b0leh jugak ke ?
- B0leh sgt-sgt.. Kulit bayi p0n akan cantik & putih melepak jgk ;)

l) Ape beze Ferwhite & Aurawhite ?? <-- S0ALAN T0P !!
- awrawhite 400000mg kan? Ferwhite 500000mg + dgn beberapa vitamin tambahan untuk kulit....lg p0n kandungan Ferwhite lebih banyak drpd Aurawhite..
s0, insyaallah..kesan ferwhite p0s lebih cepat
yg pasti sgt jimat RM anda ;)

Kebaikan FERWHITE :
- mampu mencerahkan & gebukan kulit 1 badan
- membersihkan kulit drpd jerawat yg teruk / jeragat /pigmentasi / hilangkan parut dn liang pori terbuka..
- kulit akan terasa anjal & tegang
-memberi vitamin pd kulit <-- kandungan FERWHITE penuh dgn VIT A, B, C, D, E, dan K
-menghilangkan kulit kusam
- Mengurangkan kedutan dan garis halus
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- mencegah pigmentasi
- Memudarkan jeragat dan tompok-tompok hitam
- Menpercepatkan penyembuhan luka
- menguatkan saluran darah dan tulang
- Mempercepatkan penyembuhan luka pada kulit.
- MENCANTIKKAN KULIT, MELICIN & MENEGANGKAN kulit.
- Mengurangi jerawat
- Kulit terasa lembut dan kenyal


TESTIMONIAL PENGGUNA FER'WHITE
























Setiap Pembelian 1 Jar akan mendapat FREE SHAKER




* CARA ORDER???*

Transfer @ Bank In to --->
CIMB : 08270008086524
MAYBANK :162107068174
(Norihan Binti Ahmad Nali) 
Email : norihan_ahmadnali@yahoo.com

After buat pembayaran sila SMS @ Whatsapp details :-
1) Info untuk pengeposan :
    ---> Nama penuh, Alamat lengkap, No. Telefon

2) Info Pembayaran :
    ---> Jumlah, Bank, Tarikh, Masa

3) Info Barang Diorder :
    ---> Nama produk, Kuantiti

Barang akan dipos pada pukul 12 tengahari pada setiap hari. So payment sebelum pukul 12pm, akan dipos pada hari itu juga. Sabtu & Ahad tiada pengeposan dibuat.

Item dipos melalui Skynet @ Pos Laju. Barang akan sampai dalam masa 24-48 jam hari bekerja bergantung kpd kepantasan encik posmen ditempat anda.

Apabila item telah dipos, tracking no. akan diupdate selewat2nya 24 jam after brg dipos. Pastikan cek tracking no. kat sini ye : Tracking Number List

P/S : TQ & Happy Shopping dengan Cik Han. I'm promise to give best service to my beloved customers. In sha Allah :)



Order @ Pertanyaan sila email @ 
contact Cik Han : 
017-956 8326 (Prefer sms@whatsapp ONLY)
email : norihan_ahmadnali@yahoo.com

5 comments:

  1. time period leh minum x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time period bleh minum, tp sebaiknya stop duluuu kerana perubahan hormon dlm badan..

      Delete
  2. rm100 to tmsuk postage k?
    -tine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fer'white ada 2 jenis packaging.Skrg ada harga promosi

      Fer'white (500 gram/Jar)
      = RM95 (SM)
      = RM100 (Sbh/Srwk)
      Free Postage

      Fer'White (1 kg/Jar)
      = RM135 (SM)
      = RM140 (Sbh/Srwk)
      Free Postage

      Delete
  3. Salam..skrg nie sy tgh amalkn mkn ferwhite..nk tnya blh x klu sy nk ambil ferskin mse sy tgh amalkn ferwhite??dan cara mkn dia 2 mcm mne plak??time ksih..

    ReplyDelete

Pertanyaan @ Kemusykilan Sila Tinggalkan Komen Dibawah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...